Langkawi

Nu har vi svangt runt nagra dagar har och haft det valdigt bra. Har varit lugna dagar, dock har vi hunnit med en fest, traffade 2 sodertaljekillar som vi var med, en kollade foresten pa vara ben, sen slangde han ur sig "har alla i norrland lika mycket arr och sar pa benen som ni? ".... Ja otur det har man ju ibland. Annars har vi mest legat och degat pa stranden,badat, atit choklad, sett film och atit god mat. Idag och igar har vi aven sett pa strandfotboll, dom har nagon cupp har under nagra dagar sa det har varit ratt roligt att se, man ar ju inte avundsjuk pa att spela i tung sand och enorm hetta. Idag har vadret varit sadar sa da drog vi vara steg mot underwaterworld och halsade pa hajar,pingviner,salar,nemo, doris mfl, ganska skont satt att sla sonder en regning dag pa! Imorgonkvall tar vi nattbuss mot Perhentian island dar vi kommer att vara i 4-5 natter, vi har ingen aning om internet ens finns dar, verkar vara ganska ode men om inte sa hors vi av igen i Kuala Lumpur! Och for att paminna er som var flitiga pa att smsa nar vi var i Thailand och mobilerna fungerade, nu ar det andra tider, mobilerna fungerar inte har och kommer inte gora det forens vi ar pa Arlanda!

Senaste dagarna i bilder:




Jaa som ni ser pa 6e bilden sa hade vi ett husdjur har, i form av en geckoodla, vilket ar ratt vanligt och det gor oss ingenting, dom dar djuren ar bra mot for vad som finns!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag skulle påminna dig och eventuellt Frida att det är dags att söka till högskola/universitet nu, anmälan är öppen sen den 15 mars till den 15e eller 16e april om jag minns rätt =) Då var den påminnelsen utfärdad ;) Känner en sting av avundsjuka nu när ni är och rockar runt i Malaysia, det är trots allt första stället ni är på där jag inte ha varit! Eller jag har ju varit i KL men det går ju inte att jämföra med Langkawi och Perenthian! Här hemma har vi haft en underbar helg med sol och vi har varit ute ganska mycket, i övrigt så halva vårterminen avklarad och lite sommarlov skulle sitta ganska skönt =) Saknar dig syster! Kram..

2009-03-23 @ 10:39:02
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ brudar!!

Vi verkar ju ha det sjukt bra. Går in och kollar på bilder nu och då, men den här gången kunde jag inte hålla mig från att kommentera. ORÄTTVIST att ni har träffat Nemo och Doris!! Var Doris lika rolig som i filmen? Hoppas. :)



Frida, jag kom på en låt vi sjöng på Shalom idag! "Jag vet att han Lever!" Minns du den? Han leeever, han lever i Dig! Han Leeever, han lever i mig!! BRa låt alltså. haha..





KRAMAR från Kaggeholm!

2009-03-23 @ 18:16:41
URL: http://myspace.com/juliaivansson
Postat av: trelin<3

Roliga killar, haha ;D Ser föressten att ni saknar oss här hemma i sverige (snöbilden) och du ska veta att vi saknar er också!!! Ta vara på eran sista månad nu, och vila upp er riktigt ordentligt, för det blir ingen lugn vecka när ni kommer hem!!!!!! Love

2009-03-24 @ 11:02:10
Postat av: Alex

Vad roligt ni har! :) Jag är stolt över dig ;)

Njut av den sista tiden ni har där ute i stora vida världen, och kom sen hem till oss som väntar så snällt här hemma! :) Puss och kram!

2009-03-25 @ 08:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0