Kuala Lumpur

Ja vi ar fortfarande har, imorgon flyger vi till Bali, sista stopp, kanns helt sjukt att det ar en manad kvar tills vi ar hemma! Vi akte iallafall inte till Singapore, det skulle bli ganska omstandigt , det enda vi ville gora dar var som sagt att aka pa nattsafarit och dom hade bara resor ner till Singapore huvudstad och nattsafarit ar vid gransen till Malaysia.. Sa vi har hangt har i nagra dagar, shoppat endel och igar var vi upp till ett torn och sag pa nar bla petronas towers slacktes ner for att det var 60 earth hour.

Har jattebrattom nu dom stanger KLCC om 6 min och da ska vi nog helst vara ute, sorry for ett kort inlagg vi hors igen pa Bali!


Sista bilderna ar fran shoppingcentret vi var pa idag, och det dar ar ca en fjardedel av det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt! :) Jag gjorde ett arbete om Malaysia på Cambridgen, och kollade ganska mycket på just twin towers :) Snyggt att du är där! det är rent några våningar alltså! :P Puss!

2009-03-29 @ 20:12:59
Postat av: elon

Alltså plömman....du förstår nog inte hur mkt jag vill vara där hos dig...Här är det kallt å tråkigt..jag vill vara i värmen me dig!!! (L) vi ses på ca. 30 dagar. miss u

2009-03-30 @ 10:25:40
Postat av: Mamma

Hej



Känns konstigt att ni snart är hemma, har pratat med Matte vad tror du om att Fira dig den 9/5 dom kommer förmodligen hem den 6/5 och stannar minst 1 vecka.

GRATTIS I FÖRSKOTT



MAMMA

2009-03-30 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0