Koh Phangan

Vi har landat har nu, bor pa en ode strand haha! Men vi har en bungalow direkt pa stranden sa vi vaknar av havsvagor pa morgonen! Igar var vi och kollade in festen, och det var ett harligt drag kan jag saga! Fullt med folk och ett himla bra drag! Kanns skont att vi bor en bit ifran, lugnt pa dagarna pa varan egna lilla strand och fest med alla andra tusentals personer pa kvallarna!





Forsta bilden ar fran ao nang en 'liten' apa som vi hittade pa stranden. Fran bilden pa kylskapet till gruppbilden ar Koh Samui, resten ar fran varan tid har pa Koh Phangan!

Kommentarer
Postat av: elon

hahahaha inte visste jag att monica följde med på resan ;D

2009-03-09 @ 10:33:39
Postat av: jonna

fy fan säger ja bara!!!!! jag vill komma jag också:D shit va roligt ni verkar ha det!!! vilken upplevelse alltså=) vi ses snart gumman !!! PUSSS

2009-03-09 @ 14:20:35
URL: http://djolie.blogg.se/
Postat av: Alex

Anna, ser jag att du är på väg bort med någons unge nu igen? :P puss

2009-03-09 @ 21:38:52
Postat av: Emil

ROligt att ni lyckas bo på typ samma ställen som vi =P Vi bodde på ett ställe som hette "Family house bungalow" i närheten av där kort nummer 10 (nedifrån räknat är taget). Då vi var där hade jag problem med mina myggbettsfötter och kunde inte bada. Bungalowsen på bilden var inte öppna (de höll på bygga eller reparera dem) så jag satt på en av balkongerna och skrev dagbok samtidigt som de andra badade =P När du kommer hem kan vi ju jämföra kort ;) Dyk försiktigt nu och hoppas allt gick bra på fullmoonpartyt och att ni inte förlorade några värdesaker.. Kram från brorsan=)

2009-03-10 @ 14:05:23
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0