Nu är det nära!

Om drygt ett dygn landar vi i Stockholm, där ska vi sitta och uggla ett slag, ca 13 timmar innan vi flyger iväg mot London för mellanlandning, sedan vidare till Hong Kong. Det känns helt orimligt att jag om 3 dygn kommer att befinna mig i Hong Kong?! Just nu snurrar det mycket i både magen och huvudet, nästan fyra månader på vift jag som inte ens har varit borta från hemmet mer än drygt 2,5 vecka i sträck förut! Men jag hoppas och tror att den här resan kommer att bli helt fantastisk!

Nu drar vi från kylan, och är tillbaka till våren!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas resan gick bra!!! ÅÅ ja önskar att ja kunde va me=) kram!

2009-01-05 @ 21:49:04
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0