Halong city

Vi sitter langt upp i Vietnam nu pa daliga datorer sa nagra  kort blir det inte inlaggt nu! Har varit lite struligt idag men allt har lost sig till det basta.. Ar kallt dar vi ar nu och inga turister alls sa det ar inte sa roligt, Vi ska tillbaka till Hanoi imorgon och ta en nattbuss till Hue dar det aven dar verkar vara ratt kallt och regnigt just nu men vi biter ihop och hoppas pa det basta! Sa ni vet sa kommer vi resa mycket nu sa bloggen kanske inte kommer uppdateras pa ett tag men hall ut vi har det bra och haller sams har borta! skot om er sa skoter vi om oss! Kommer kort nasta gang det lovar jag men bara att ladda upp sidan tog 5 minuter sa jag forsoker inte ens med dem idag! Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Frida



Mormor är nu operedad och jah har pratat med henne det gick bra men hon var ganska groggig.



Kram Mamma

2009-01-09 @ 16:54:48
Postat av: Emil

Hej syster, hur i hela fridens namn hamnade ni i Halong City? Det är väl mest en industristad? Aja, ser fram emot vidare rapportering =) Kram kram..

2009-01-10 @ 16:22:53
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: 3lin

ååå jag vill ju verkligen se korten, hoppas ni hittar en bättre dator snart, och hoppas ni har en nderbar resa, hälsa frida =)

2009-01-10 @ 19:56:03
Postat av: 3lin

ååå jag vill ju verkligen se korten, hoppas ni hittar en bättre dator snart, och hoppas ni har en nderbar resa, hälsa frida =)

2009-01-10 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0