Sihanoukville

Sista inlagget harifan skulle jag tro, tidigt pa sondagmorgon gar den 11 timmars langa bussresan till Siem Riep. Idag har vi tvattat, kan tanka mig att det kanns skont for er mammor nu nar vi ar borta, mindre tvatt! Skont att fa rena klader iallafall! Vadret ar stralande och det ar hur varmt som helst, svettas hela tiden vad man an gor! Igar var vi och spelade minigolf, strommen gick ett par ganger annars gick det jattebra... allt utom resultaten. Imorgon ar det alla hjartans dag, sa da har vi tankt sla till pa stort med nagon lyxig middag och vem vet kanske en drink! Blir faktist lite avundsjuk pa all sno, skulle garna vara hemma for en dag och kora skoter och aka slalom, men bara for en dag! Har rullar det pa som vanligt vi solar, badar och ater, skot om er!

Kommentarer
Postat av: rah

HAHA det var två stycken killar som hade boratkalsonger på sig igår när vi var ute också!

2009-02-14 @ 13:39:16
Postat av: 3lin

Hej älskade vän...satt nyss och funderade på vad jag skulle göra ikväll...sen kände jag bara "fan att inte anna är hemma"..bajsa på dig..

Btw jag visste inte att du kände Borat? :O

2009-02-15 @ 14:03:09
Postat av: Mamma

Hej



Mormor o morfar har tittat på bilderna dom hälsar.



/Mamma

2009-02-15 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0