Krabi

Svanger fortfarande vara langa i Krabi, igar var vi ut pa tva oar, Phra nang och raily, Phra nang ar sa fruktansvart fin och med vit, mjuk sand och helklart vatten. Raily ar valdigt langgrunt och inte lika fin strand men vart att fara pa nar man kan ga fran Phra nang dit! Vi motte aven upp 2 av stockholmstjejerna som vi traffade i Dalat och at middag med dem igar, gick sedan for att kolla barerna men avbojde fran fest nar det var sa lite folk ute, Ao Nang ar val inte direkt ett stort feststalle sa var kanske inte sa konstigt. Imorgon vantar troligtvis en till utflykt, denna gang till Poda island, hoppas pa bra vader! Annars ar det som vanligt.. underbart! Vi stannar har tva natter till sedan aker vi till Koh Lanta och efter det till Phi Phi. For er som undrar hur det gar med varat nya strandracket, idag slog vi 344, kanner pa mig att vi latt kommer att sla det imorgon!





Alla bilderna ar fran Oturen, utom det sista, det ar faktist fran varan balkong, havsutsikt? JADA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa, blir sjukt avundsjuk när jag ser era bilder, särskilt när man varit på samma platser flera gånger =P Idag kom runt 5 centimeter till och jag tog ett varv i spåret, en vecka kvar till Vasaloppet. Känns lite för nära och just idag känner jag mig dessutom seg i kroppen =S. Kul med Railey och Phra nang (som för övrigt sitter fast med fastlandet =P), fortsätt ha det bra!! Kram kram..

2009-02-22 @ 17:13:19
Postat av: Margita Sören och Maja

Vilka fina bilder ni tar. Kan riktigt känna värmen, vattnet och den mjuka sanden.

Skulle vara så ljuvligt att få åka till Krabi och de fina öarna igen.Det är ju ganska exakt ett år sedan vi var där.

Kram från oss och sköt om er!

2009-02-22 @ 17:33:41
Postat av: rah

åhh allt ser helt fantastiskt ut, som vanligt! själv har det inte varit allt lika fantastiskt här i umeå. Vi har varit utan vatten, så vi har bland annat haft snö i lägenheten för att kunna spola i toaletterna, men nu är allt som vanligt igen. tack och lov för det!

2009-02-22 @ 19:10:12
Postat av: Mamma

Hej



OJ KRABI mitt favoritställe, njuut här fortsätter det att snöa. Hande fest i helgen med Degesjögänget, Ulfs 50 årsfest (blev prat om Eran fantastiska resa)

Marie

2009-02-23 @ 09:55:55
Postat av: Mamma

Oh, vad härligt ni verkar ha det. Jag är jätte-

avundsjuk. Jag hörde att du hade träffat Niklas

Westerlund i Bankok. Världen är liten.



Puss & kram från mamma (och säkert också pappa)

2009-02-23 @ 15:30:00
Postat av: elon

Första badbilderna typ, ser helt underbart ut!

Hahaha havsutsikt:D måste ha lagt ut storkovan för den där sviten? ;)

2009-02-23 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0