Kuta, Bali

Har tagit det lugnt hela veckan och shoppat en del och sedan sett film pa resturang varje kvall, helskont! Igar vart det dock fest (maste ju ta en avslutningsfest) och det vart lyckat sa nu ar vi sa gott som redo for hemgang!


Resturangen dar vi sitter nastan varje kvall och ser film pa storbildstv


Skor ar inget for oss, gar alltid barfota och da blir inte fotterna jatterena...


Gardagens fest, han i mitten ar utkladd!



Vara vanliga eftermiddagar efter stranden, film i sangen!

Snart ses vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst tvättar man fötterna innan man går isäng.

Eller var du inte i det tillståndet att du kunde göra det. Har du fått mitt mail. Jag väntar på svar!



Puss & kram från mamsen

2009-04-25 @ 17:13:41
Postat av: Emil

Heej =) Nu är det nära hemgång, hur känns det? Jag kommer inte hem till den 29:e men jag ska jobba den 2 maj så skulle tro att jag dyker upp den 1:a eller så!! Det ska bli kul att ses igen syster, kramar från bror.

2009-04-25 @ 19:19:29
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det ska bli så kul att få höra allt=) Jag är tyvärr inte i skellefte när du kommer hem men ja kommer att finnas på telefonen=) åk försiktigt hem!!!!

2009-04-26 @ 13:29:40
URL: http://djolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0