Kuta, Bali

Ja nu ar vi tillbaka pa kuta igen efter nagra riktigt skona dagar pa Gili. Vi bodde pa ett stalle som heter Runah Kundun, var en jattesot mamma med en femarig son som agde guesthouset och det kandes verkligen som att man bodde hemma hos dom! Iallafall sa var Gili hur mysigt som helst, smala gator, inga bilar, vanligt folk, klart vatten och ren strand. Spenderade vara dagar dar med snorkling, fest, dykning och bio. Kom tillbaka hit pa kuta igarmorse och checkade in pa samma hotell som forra gangen APinn, nu bor vi dock 4 stycken i ett rum, har en dubbelsang sa lite trangt ar det haha! Imorgon vantar bad med delfiner och vi ar supertaggade! Hoppas allt ar bra dar hemma, vi ses om drygt 2 veckor!





Om vi har kul pa resan?

Svar ja!

Kommentarer
Postat av: Alex

Å vad kul att bada med delfiner :)Det är så roligt att läsa vad du gör alltmest på din resa!:) puss!

2009-04-14 @ 19:43:44
Postat av: Emmab

Jag är så avensjuk på er tjejer.. Vill typ inte se på bloggen, klarar inte av det här! Jag klarade mig bra tills jag började kolla in på eran blogg.. Nu vill jag bara tillbaka!

NJUT säger jag bara, och surfa lite för mig med!!!

Puss!

2009-04-14 @ 19:54:21
Postat av: Mamma

Hej



Sista dagen idag 15/4 att söka till skolor, har ni gjort det ??



Mamma

2009-04-15 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0