Kuta, Bali

Dom senaste 2 dagarna har varit lugna, har spelat kort och atit glass pa kvallarna. Imorgon kl 6 tar vi baten till gillioarna, ett par oar inte sa langt harifran dar det tydligen ska vara jattefint sa det blir lite dykning m.m, och vi kommer stanna dar tills pa sondag som det ser ut sa bli inte oroliga om uppdateringen pa bloggen vantar pa sig. Vi har aven atit kottbullar 2 ganger, RIKTIGA SVENSKA KOTTBULLAR (inte som dina da forstass farmor), men hur som helst valdigt gott med hemmalagat mos och brunsas! Annars leker livet och varmen tar kol pa oss, nastan sa man langtar efter lite kyla?


Morgonfrilla


KOTTBULLAR


Linas avskedsmiddag, hon for hem idag, skittrakigt!


Gardagenskortsspel, plump, kolla noga vem som knep forstaplats!!!!!


Vardagen ;)

Kommentarer
Postat av: LILLA MÖRT

svenskt mos? Försök inte, jag ser ju att de är annanasbitar nertryckta ;)

ses om ännu en evighet inte för att jag saknar er men (A) PUSSSSSSSSSSSSS!!!

2009-04-08 @ 17:09:31
Postat av: Anna in Ursviken

GRATTIS I EFTERSKOTT FRIDA!!=D du kunde nog inte ha firat den stora dagen på ett bättre sätt=D

2009-04-08 @ 20:50:24
Postat av: Emil

Er vardag ser väldigt jobbig ut men inte är jag bitter, nej inte alls! Jag funderar kraftigt på att ta med mig folie till Mavas så jag kan sitta och rikta alla solstrålar mot mig. På så sätt kanske jag är brunare i ansiktet än dig när du kommer hem ;) Lev livet även nu på slutet =D Kram från bror.

2009-04-08 @ 23:24:47
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Emil (igen)

Om 6 timmar drar jag och farsan till Mavas en vecka, tänkte bara säga att ni får ha det så bra under den tiden!! Sen tänkte jag påminna dig ännu en gång att söka skola på studera.nu senast den 15:e (du har inte bekräftat det) sen gissar jag att det är dags för dig att logga in på bostaden också så att du inte tappar massa kötid! Kram igen =)

2009-04-10 @ 22:47:19
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan svejsan!

Ja, nu är det bara jag och katterna hemma. Pappa och Emil har farit till Mavas för att fiska. Jag är hemma och stökar på. Jag lääängtar jääätemycket efter dig!!!!!!

Puss & kram

Mamsen

2009-04-11 @ 23:51:46
Postat av: Mamma

Hej Frida



Hemma från en fantastisk vecka i hemavan, Elsa var på besök en dag. Hon är superläcker nu.



Mamma

2009-04-12 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0